Opravujete také kávovary v domácnostech?
Ano opravujeme všechny typy automatických kávovarů v pozáručním servisu a kávovary Delonghi i v záručním servisu. Technik pojede z nejbližšího místa v závislosti na lokalitě a dostaví se k Vám během 3-5ti pracovních dnů po předchozí dohodě.
Jaké jsou ceny oprav?
Ke každé opravě se přistupuje individuálně. Nejprve musí technik provést diagnostiku a lokalizaci závady a poté Vás informuje o rozsahu poškození a ceně. Samozřejmostí je kompletní kontrola kávovaru a doporučení technika.
Proč není postačující údržba, kterou provádíme doma dle návodu?
Místa na které se při běžné údržbě nedostanete jsou téměř nedostupná. Provádíme čístění profesionálními přípravky, v neposlední řadě technik nastaví kávovar na Vámi používanou kávu, samozřejmostí je kontrola těsnosti vodního systému.
Jak často odvapňovat?
Doporučujeme jedenkrát do měsíce řádně odvápnit námi doporučeným dekalcifikačním prostředkem na rez a vodní kámen zde.
Jak často servisovat kávovar?
Doporučený interval servisu je 1 krát za 3 měsíce, tudíž 4 krát do roka, minimum je 2 krát ročně. Eliminuje to usazení kávové sedliny a zajištuje průchodnost vodního systému, tím nedochází k zatěžování čerpadla na hranici jeho výkonu. Promazání vnitřních mechanismů je samozřejmostí.
Jak často měnit filtr?
Toto je individuální záležitost, kterou doporučujeme řešit s technikem dle modelu kávovaru.
Jak dlouho trvá, než se zákazníkovi ozve technik, se sdělením stavu jeho kávovaru?
V případě pozáručních oprav se Vám technik ozve do 5ti pracovních dní.
Jak často se musí spařovací jednotka čistit?
Tato otázka je zodpovězena v návodu k obsluze, který je dodávaný s kávovarem. Pokud ho nemáte, obraťte se na info@espressoservis.cz. Doporučujeme každý den večer po vypnutí kávovaru vyndat a opláchnout čistou vlažnou vodou nečistoty.