Výsledek hledání pro výraz
E-mail info@espressoservis.cz  Telefon +420 723 375 670
Vyberte si kategorii
    Menu Zavřít

    Servis kávovarů

    Naše firma EspressoServis poskytuje servis a pravidelnou údržbu všech typů kávovarů  již přes 10 let.

    Specializujeme se na záruční i pozáruční opravy kávovarů, jejich čištění a pravidelnou údržbu.

    Servis kávovarů je stejně důležitý, jako jejich opravy. U nás si můžete objednat servis kávovarů různých značek, který spočívá v:

    • Čištění
    • Opravách
    • Seřizování
    • Výměně některých důležitých komponentů

    Díky této službě bude váš kávovar stále fit, zdravotně nezávadný a hlavně si stále budete moci vychutnávat dokonalou chuť Vašeho kafíčka.


    Provádíme pozáruční servis kávovarů Nivona, Delonghi, Philips, Saeco, Jura, Gaggia, Siemens, Beko a dalších mnoha značek, které se řadí k těm nejvíce pořizovaným. Pokud chcete ušetřit a zabránit nutnosti kupování nového kávovaru nebo jeho podstatných součástí, zvolte si servisování kávovarů od profesionálů.

    V rámci kávového servisuje, poskytujeme:

    • Údržbu kávovarů
    • Záruční servis kávovarů
    • Pozáruční servis kávovarů
    • Odvápnění kávovarů

    Průběh opravy kávovaru

    1. Doprava kávovaru do servisu / přijetí k opravě: Dle zvolené možnosti přepravy provede technik příjem kávovaru k opravě a vystaví Potvrzení o přijetí do opravy.
    2. Diagnostika a lokalizace závady: Po přijetí do pozáruční opravy je provedena vstupní diagnostika a lokalizace závady, je vypracován cenový rozpočet vč. soupisu náhradních dílů.
    3. Cenový rozpočet opravy: Vypracovaný cenový rozpočet zašleme na kontaktní email ke schválení.
    4. Oprava kávovaru: Na základě schváleného cenového rozpočtu provedeme opravu kávovaru. Nedílnou součástí je seřízení a vyčištění kávovaru.
    5. Výstupní test: Po ukončení opravy je proveden výstupní test funkčnosti a je z něj pořízena foto a video dokumentace.
    6. Předání zpět zákazníkovi: Po dokončení opravy je kávovar doručen zpět zákazníkovi jím zvoleným způsobem přepravy.

    Nejčastější dotazy na naše služby

    Opravujete také kávovary v domácnostech?

    Ano opravujeme všechny typy automatických kávovarů v pozáručním servisu. Technik pojede z nejbližšího místa v závislosti na lokalitě a dostaví se k Vám během 3-5ti pracovních dnů po předchozí dohodě.

    Jaké jsou ceny oprav?

    Ke každé opravě se přistupuje individuálně. Nejprve musí technik provést diagnostiku a lokalizaci závady a poté Vás informuje o rozsahu poškození a ceně. Samozřejmostí je kompletní kontrola kávovaru a doporučení technika.

    Proč není postačující údržba, kterou provádíme doma dle návodu?

    Místa na které se při běžné údržbě nedostanete jsou téměř nedostupná. Provádíme čístění profesionálními přípravky, v neposlední řadě technik nastaví kávovar na Vámi používanou kávu, samozřejmostí je kontrola těsnosti vodního systému.

    Jak často odvapňovat?

    Doporučujeme jedenkrát do měsíce řádně odvápnit námi doporučeným dekalcifikačním prostředkem na rez a vodní kámen.

    Jak často servisovat kávovar?

    Doporučený interval servisu je 1 krát za 3 měsíce, tudíž 4 krát do roka, minimum je 2 krát ročně. Eliminuje to usazení kávové sedliny a zajištuje průchodnost vodního systému, tím nedochází k zatěžování čerpadla na hranici jeho výkonu. Promazání vnitřních mechanismů je samozřejmostí.

    Jak často měnit filtr?

    Toto je individuální záležitost, kterou doporučujeme řešit s technikem dle modelu kávovaru.

    Jak dlouho trvá, než se zákazníkovi ozve technik, se sdělením stavu jeho kávovaru?

    V případě pozáručních oprav se Vám technik ozve do 5ti pracovních dní.

    Jak často se musí spařovací jednotka čistit ?

    Tato otázka je zodpovězena v návodu k obsluze, který je dodávaný s kávovarem. Pokud ho nemáte, obraťte se na info@espressoservis.cz . Doporučujeme každý den večer po vypnutí kávovaru vyndat a opláchnout čistou vlažnou vodou nečistoty .

    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★
    ★★★★★