Výsledek hledání pro výraz
E-mail info@espressoservis.cz  Telefon +420 723 375 670
Vyberte si kategorii
    Menu Zavřít

    Výměna a vrácení

    Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit?

    Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.

    Původní balení zboží

    Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít EspressoServis s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.

    Propagační předměty si i v případě vracení zboží můžete ponechat.

    Vrácení zboží - zasláním

    Pokud Vám zboží nevyhovuje, nemáte zájem o výměnu za jiné zboží, tak ho odešlete zpět na naši adresu EspressoServis s.r.o., Zvěrotice 58, Soběslav, 39201. Vrácené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Vrácení výrobku provádí spotřebitel na své vlastní náklady.

    Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni uveďte, jakým způsobem požadujete vrátit peníze za zboží – zda převodem na účet (v takovém případě rovnou uveďte Vaše číslo účtu) či vystornováním platby u GoPay.

    Výměna zboží - zasláním

    Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje (chybně jste zvolili typ výrobku apod.), tak ho odešlete zpět na naši adresu EspressoServis s.r.o., Zvěrotice 58, Soběslav, 39201.

    Přiložte kopii dokladu o nákupu a přímo na ni připište, za co přesně požadujete zboží vyměnit: název produktu, počet kusů (případně kód produktu na eshopu).

    Zboží Vám vyměníme a obratem pošleme. Při výměně hradí zákazník poštovné 99 Kč. Vrácení výrobku provádí spotřebitel na své vlastní náklady

    Vrácení peněz - zasláním

    Peníze za zboží i poštovné (pokud je vracena kompletní objednávka) Vám zašleme co nejdříve na Váš bankovní účet, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

    Nejjednodušší a nejrychlejší proces vrácení je pro platby, které byly provedeny přes bránu GoPay. Pokud byla platba provedena přes platební bránu GoPay, tak stačí uvést "prosím vrátit přes GoPay". Platba se Vám vrátí zpět na stejný účet, ze kterého byla odepsána do cca 3 pracovních dnů od data zpracování.

    Adresa pro zasílání zboží:

    VÝMĚNA nebo VRÁCENÍ
    EspressoServis s.r.o.

    Zvěrotice 58

    392 01 Soběslav

     

    V žádném případě neposílejte zpět zboží na dobírku! Tyto zásilky nebudou přijaty a budou doručeny zpět odesílateli.