Váš nákupní košík je prázdný.
Záruční servis provádíme pouze u kávovoarů prodaných společností EspressoServis s.r.o.
Záruční servis kávovarů Siemens probíhá tak, že k nám zajdete, prohlédneme přístroj a následně se zaměříme na jeho seřízení, vyčištění nebo opravy. Pokud najdeme některé komponenty, jejichž funkce je natrvalo poškozena nebo zcela eliminována, zajistíme jejich včasnou výměnu. Při záručním servisu se většinou provádí spíše menší úpravy a opravy, ale i při něm se můžou najít vážnější problémy.
Možná se ale ptáte, jak často se na takový záruční servis kávovarů Siemens chodí. Pokud používáte váš kávovar pouze jednou za čas, bude stačit jednou za půl roku nebo dokonce za rok, pakliže ho ale používáte hojně, doporučuje se zavítat do servisu o dost dříve, ideálně jednou za tři měsíce. Dalo by se bez nadsázky říct, že čím častěji budete navštěvovat servis, tím méně peněz budete do svého kávovaru investovat.